Multi messenger pentru Yahoo Messenger 9

multi_messenger

Pentru cei care (inca) nu stiu Multi messenger, multimess sau Yahoo Multi messenger reprezinta denumirea generica a unor utilitare ce fac posibila deschiderea simultana a mai multor ferestre de Yahoo Messenger.

Un utilitar de acest gen am prezentat si eu in articolul Yahoo! Multi Messenger pentru Yahoo Messenger 9 pe vremea cand Yahoo Messenger 9 era inca in varianta beta insa din pacate, am observat ca multi dintre cei care acceseaza articolul nu reusesc sau nu stiu sa descarce fisierul.

De aceea, am decis sa prezint o metoda prin care fiecare dintre dvs. isi poate crea propriul utilitar multi messenger. Trebuie doar sa urmati pasii de mai jos:

1. Creati un document text nou. Click dreapta pe desktop, mergeti la New si apoi din meniu care se deschide selectati Text Document. Nu inchideti si nu salvati documentul!

2. Copiati codul de mai jos in documentul pe care l-ati deschis:

Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\yahoo\pager\Test]
"Plural"=dword:00000001

3. Salvati documentul sub denumirea care va convine (Ex: Multi messenger, multimess,etc). Esential este ca la sfarsit extensia sa fie .reg, la fel ca in imaginea de mai jos.

multimess9_multi_messenger

4. Salvati fisierul si dati dublu click pe el. Dati Yes la intrebarea care urmeaza.

Din acest moment puteti deschide simultan doua ferestre de Yahoo Messenger.

What next?

Articole Similare

Related Posts with Thumbnails

61 comentarii :

zam77 spunea...

E FOARTE BUNA ,DA DE UNDE TE-AI INSPIRAT?

Anonim spunea...

DA DE UND DRAKU DESK multimessssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anonim spunea...

de mare foolos.;)
chiar ma ajutat
ms...............................:*

Anonim spunea...

unde naiba se descarca dracia aia de multi mes ca ma poarta din pagina in pagina

Unknown spunea...

Foarte buna metoda ! Mersi mult pentru postare.

Anonim spunea...

Da mai duceti'va in plm k vreau sa gasesc si eu un amarat de multi mess si nu gasesc decat tampenii k astea ~x(

Anonim spunea...

de une' dreaq deskark multimessu?

Ionutz spunea...

Foarte tare...nu o stiam pe asta!:D

Anonim spunea...

de unde descarc multimesssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anonim spunea...

de unde descarc multimesuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

amy spunea...

de unde trebuie sa descarc????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonim spunea...

ok, chiar foarte buna idee, multumim frumos!!!

Anonim spunea...

multumesc pt idee dar imi place ca imi merge :*

gigi spunea...

uai copii prosti ce sunteti.

dupa ce ati dat yes, deschide messul din nou ba.
si ai sa vezi o noua fereastra. dar voi sunteti intra-devar niste prosti.

Felicitari pentru admin

Anonim spunea...

am si eu o intrebare... am incercat cum s-a scris aici in articol cu new text document bla bla... .reg.. insa mie imi zice k registry editor has been desaibled by your administrator. ce pot sa-i fac? nu pot sa instalez nici un multimess, aceeasi chestie imi da.

Anonim spunea...

sti vreum yahoo multimeess care are camera web jos si add contact jos

Anonim spunea...

foarte tare...mi`a iesit ..multumesc

Anonim spunea...

ce tampenie nu ancercati ca va stricati pc-ul

Anonim spunea...

bravooooooooo functioneaza f bine........cine credea ca dracia asta nu merge dar din contra merge f bine

delya spunea...

sa se duca drakului multimessssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllll astaaaaaaaaaaaaaaaaaaa e prost de unde se descarcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonim spunea...

vreau ca sa il salvez dar nush cum

Anonim spunea...

Am dat de o gagica pe internet care face cybersex voi o stiti ? http://webxweb.go.ro

Anonim spunea...

sa ma fut pwe voi cu prg voastre ca sunt de handellllllll

Anonim spunea...

doamne futel multi mess k plm stie de und se descarca:))

Anonim spunea...

cum il descarc........sau dati-mi si mie fisierul id-ul meu nick_error_18

Anonim spunea...

scrie " registry editin has disabled by you administrator"

Anonim spunea...

pagameas pula de unde draq se descarca???

Anonim spunea...

Descarca de aici nou pack trasformer yahoo 11 http://www.filehost.ro/1420145/msgr11us_bat/

Anonim spunea...

Mersi mult de tot.Eu am Windows 7 și am cautat un multimess care sa meargă peste tot fără sa găsesc.Mersi încă o data.

Anonim spunea...

Foarte tare... esti un geniu. Am ultima versiune de Messenger si windows 7 si merge brici MultiMess cu metoda asta! Bravo!

Bogdan spunea...

multam fremos!!!!!!!!!!!!!!!!! win7 ultimate + messenger 11 cred.. da mere de rupe. jos palaria pentru post!

Bogdan spunea...

ba asta cu stricatul pc-ului, esti de-a dreptul pur si simplu.....mai mult pur decat simplu trogloditule!!!

Bogdan spunea...

pentru cei care se plang ca nu le merge: dupa ce faceti ce a zis baiatul asta, salvati fisierul cu extensia .reg dar folosind optiunea SAVE AS... SI ALEGETI DIN SUBSOLUL MENIULUI OPTIUNEA ''ALL FILES'' apoi, dupa ce ati trebe sa va apara fisierul cu alt icon (alta poza :) ). rulati-l si apoi deschideti messul de mai multe ori...de cate ori vreti... dreaq stie de ce-mi bat capul....

Anonim spunea...

Salut! Excelenta metoda, frumoasa prezentare, clara, simpla si eficace. Multumesc, ai facut o fapta buna! mi-a luat 1 minut cu citit si cu facut si cu deschiderea mess-ului.

Anonim spunea...

de unde draku il descarci???

Anonim spunea...

Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it's really informative. I am gonna watch out for brussels. I'll
be grateful if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing.

Cheers!

Look at my site ... expert appliance repair Tampa Florida area

Anonim spunea...

Hi! Would you mind if I share your blog with my
facebook group? There's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thank you

Also visit my website: yellow pages ad for appliance repair Dunedin FL

Anonim spunea...

If you wish for to improve your know-how only keep visiting this web page and be updated with the most
up-to-date news posted here.

Also visit my page :: professional appliance repair Clearwater FL

Anonim spunea...

Wow, wonderful weblog format! How long have you ever been blogging for?
you make blogging look easy. The total glance of your web site is excellent,
as well as the content material!

Look into my page :: stove repair Wesley Chapel (http://www.youtube.com)

Trimiteți un comentariu